Bi xenon verlichting

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Bi xenon verlichting

Ik heb een eos van 2012 met bi xenon verlichting er in. Kan iemand mij vertellen of ik mijn verlichting kan stellen? Ik heb geen draaiknop op mijn dashboard nog ze omhoog of omlaag te stellen. Ze staan nu zo laag dat je bijna geen verlichting hebt. Ze schijnen nu 1.5 meter voor de auto. Ik heb de auto sinds half mei maar gisteren voor het eerst in het donker gereden. Haha. Hopelijk kan iemand mij er antwoord op geven. :cscweiss:
    • Als je bi xenon hebt heb je ook dynamische verstelling en dus inderdaad geen hoogte verstelling schakelaar...

Ik denk dat je ze Dan handmatig moet stellen onder de motorkap. Wat je even kunt doen om te testen of het gehele systeem werkt is je auto met de neus naar een muur toe parkeren, Dan de auto uitzetten en weer op contact zetten. Dan kun je zien of het systeem zichzelf in en afsteld. Mocht dat het geval zijn werkt het systeem en moet je dus handmatig gaan verstellen.

Ik denk echter dat een sensor zijn werk niet doet...
      Carpe diëm... en dat in de ruimste zin! :smt024