Dynamische richtingaanwijzers

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Dynamische richtingaanwijzers

      Hoi allemaal,heb mijzelf netjes voorgesteld en heb een prangende vraag.....
      Ik zou graag dynamische (sequentele) richtingaanwijzers hebben aan de achterzijde zoals de diverse Audi's hebben.... Nu is dit voor de Eos niet verkrijgbaar merk ik.... Wel zijn er aftermarket module's te koop voor verschillende VAG auto's .... is het mogelijk om van bijvoorbeeld de Audi A4 module de stekker aan te passen voor de Eos of denk ik nu te simpel?

      :eosbraun:
    • Is geen kwestie van een andere module oid.. In de originele EOS lampen zitten geen led strippen ingebouwd die per ledje apart aan te sturen zijn en dat heb je natuurlijk wel nodig om een "lopend" licht te maken.

      Je kan wel Dynamische ledstrips kopen op Ali express oid (ook combi's met dagrijverlichting beschikbaar) Die zul je dan alleen zelf moeten gaan inbouwen in je voor/achter lichten. Enige kant tekening.. Met elke modificatie/reparatie aan de originele lampen vervalt het E-keurmerk en zijn de units feitelijk illegaal voor straat gebruik. :hmm:
      EOS 2L TDI CR, CFFB, 6-speed DSG, "Decepticon style" :cscsw:
      Tuning= Work in Progress 8)
    • Bazeman schrieb:

      Is geen kwestie van een andere module oid.. In de originele EOS lampen zitten geen led strippen ingebouwd die per ledje apart aan te sturen zijn en dat heb je natuurlijk wel nodig om een "lopend" licht te maken.

      Je kan wel Dynamische ledstrips kopen op Ali express oid (ook combi's met dagrijverlichting beschikbaar) Die zul je dan alleen zelf moeten gaan inbouwen in je voor/achter lichten. Enige kant tekening.. Met elke modificatie/reparatie aan de originele lampen vervalt het E-keurmerk en zijn de units feitelijk illegaal voor straat gebruik. :hmm:
      Niet dat daar ooit maar 1 apk keurmeester naar kijkt, maar dat terzijde... wat hij verteld klopt feitelijk als een bus!
      Carpe diëm... en dat in de ruimste zin! :smt024