Owners manual en nog een vraagje

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Owners manual en nog een vraagje

      Beste mede forummers,

      Ben heel blij met mijn EOS uit 2006. Het rijdt als een zonnetje, en ik heel tevreden met de respons en handling van de auto. Soms heb ik het gevoel in een skelter te rijden zo direct reageert ie op gas en stuur.

      Nu heb ik wel een paar vragen aan jullie, en wel deze: Is er iemand die mij kan vertellen hoe ik aan een gebruikers handleiding kom voor mijn model EOS uit 2006? Er zijn online wel nieuwere te vinden, maar die verschillen uiteraard van die van mijn bouwjaar.

      En een andere vraag: In mijn EOS zit de RNS315 ingebouwd in plaats van de originele radio. En de stuurbediening in mijn EOS werkt niet samen met dat model radio/navi-combinatie. Nu. Wat ik heb begrepen is dat ik dat wel aan de praat kan -laten- krijgen door o.m. een soort van kabel adapter te laten plaatsen, en door de canbus adapter ( oid ) te laten vervangen zodat de RNS315 aangesloten wordt via deze canbus adapter, waardoor de accu niet leeg loopt als deze RNS315 zo wordt aangesloten. Heeft iemand daar ervaring mee?

      Ben benieuwd naar jullie input. Bedankt alvast,

      Jo-Anne