even voorstellen Riekie2

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • even voorstellen Riekie2

      Beste medeleden,

      Ik ben sinds deze zomer in het bezit van een prachtige VW EOS, 2.0 liter. Ik ben 58 jaar, vrouw en werkzaam in een technisch IT bedrijf. Heb helaas wat lekkage problemen met mn EOS, maar ik zag op dit forum al hele goeie tips wat te doen (als ik dat durf) :rolleyes: . Verder ben ik op zoek naar toertochten voor EOS eigenaren, zijn die er in het seizoen weer, zou het ook leuk vinden om aan te sluiten bij onze duitse broeders voor een tocht en wil zelf ook helpen met organiseren. ik zit in regio HoekscheWaard (Rotterdam/ Dordrecht).
    • ha Riekie,

      Welkom op het forum.
      inderdaad ja... lekkage, ik heb er ook last van. Wel gelokaliseerd maar nog niet opgelost.

      Toertochten vind ik een leuk idee. Van het voorjaar had Diazoni ook dat idee, maar het is er nog niet van gekomen.
      Als je er een wilt gaan opzetten, dan ben ik zeker van de partij en wil ik ook wel meewerken om het te regelen.
      Eventueel aanhaken bij ons Duitse zuster forum kan ook, maar dan moet je daar even een account aanmaken en kijken of ze wat ondernemen. Is altijd wel even een stukje rijden natuurlijk.
      ik woon zelf ook in het westen, niet eens zover bij je vandaan.

      Jim
    • hoi Riekie en namens mij uiteraard ook van harte welkom op dit leuke forum!

      Leuk om bijna een naamgenoot te zien, mijn echte naam is Rieks namelijk

      wat betreft de tocht wil ik daar best eens over na gaan denken en een leuke tocht voor een dag gaan uit zetten in het voorjaar met tussendoor natje en droogje en afsluitend een bbq of iets dergelijks als daar meer animo voor is...?
      misschien een puzzeltocht ook wel leuk? Maar sta uiteraard open voor ideeën en een bedrag wat voor iedereen aanvaardbaar is want ik kan natuurlijk niet in een ieder z’n portemonnee kijken...

      Maar in ieder geval welkom!
      Carpe diëm... en dat in de ruimste zin! :smt024
    • welkom bij dit forum. veel leuke weet en doe dingen te vinden. ik hoop voor je dat je het aandurft om de lekkage op te sporen en zelf of met de hulp van het forum kunt oplossen. tourtochtje maken lijkt mij leuk. ik ben nog niet in staat daarbij fysiek te helpen, maar meedenken kan altijd. de app mototour is best leuk om te gaan gebruiken denk ik. ik ben nu single maar mijn buurvrouw wil graag mee, dus een puzzeltocht zou een uitdaging zijn. maar eerst je auto maar eens lekvrij krijgen. ik heb gelukkig nog geen lekkage gehad, maar bij de eos ligt dat altijdnop de loer. rubbers goed schoon houden en in smeren met krytox is zeer belangrijk.
      nogmaals welkom, veel rijplezier.
      :cscbl:
      Mathieu A.
      Almere, Nederland
      EOS CUP 1.4 TSI okt 2014