RNS510 met carkit upgraden naar nieuwe premium carkit

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • RNS510 met carkit upgraden naar nieuwe premium carkit

      Hoi, nieuwe trotse eigenaar van een EOS hier (voorstellen binnenkort als t beter foto weer is)

      Heb inmiddels de RNS510 al voorzien van de laatste versie firmware (modified 5238 voor deze hardware) en de nieuwste kaarten geinstalleerd.

      De carkit echter is van het oude type, met zo'n houder op het dashboard en daar een doosje in met twee knoppen.
      Na wat googlen is het wel gelukt om de telefoon te koppelen en te bellen, maar eigenlijk zou ik willen upgraden naar een nieuwere versie.

      Met de nieuwere versies kun je ook audio streamen en de telefoon vanaf de rns bedienen, maar wie kan mij zeggen welke module ik moet gaan zoeken voor in de EOS?

      De lijst op rosstech laat niet eens de huidige ingebouwde versie zien (3C0 035 729 G) maar zoals ik het her en der lees moet ik een 9W7 uitvoering zoeken?
      Maar welk nummer is dan compatible met de EOS?

      Als ik een draad moet bijtrekken voor stereo geluid dan doen we dat gewoon, dan pas ik ook direct de microfoonkabel aan om de stembediening te proberen van de RNS.

      Wie kan me de juiste kant op sturen?
      Als ik ook allemaal stuurmodules moet gaan wisselen dan haak ik nu even af, maar als het wisselen van de bluetooth het enige is dan lijkt het me een leuke upgrade.
      Dat het op de (rode) mfd niet gaat werken las ik ook al maar dat is niet zo erg, vanaf de RNS is het toch veel mooier.

      Gr, Bart.

      :eosgrau: