Rechtsachter Raam gaat half open en geeft opendeur/flap aan.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Rechtsachter Raam gaat half open en geeft opendeur/flap aan.

      Goedenavond,

      Bij mijn EOS geeft hij een open deur/flap aan en raam gaat rechtsachter maar half los. dan stopt ook de dak cyclus.

      Doe ik de ramen eerst geheel open en dan het dak dan gaat het goed op de melding van open deur/flap na.

      Accu's zijn vervangen en sindsdien is er deze storing.
      De codering is goed.
      Basis afstelling dak is ook goed.

      Volgens het duitse forum dient de firmware opnieuw in de ecu geladen worden, door de kapotte accu's zou deze corrupt zijn.

      Iemand mee bekend of weet iemand die dit evt kan oplossen/programmeren.

      Ben zelf bekend met VW , heb Elsa,VCDS en VAGPRO.

      Probleem is dat die flap in het scherm staat en de lampen in de spiegel branden en dan de accu weer leeg trekt.

      Contact via hier of whatsapp op 0653481012 .

      Met vriendelijke groet,

      John
      :cscsw:
    • Dat probleem kan inderdaad optreden en is bekend op meerere forums. Ik weet niet of VAGPRO het kan herprogrammeren, maar een VAG dealer met zijn apperatuur kan het wel.
      Enne, als je nog eens de accu (met 3.2 2x6volt dus) vervangt, eerst een spanningsgevertje van 12v parallel eraan hangen zodat het nooit spanningsloos is op de canbus. Meestal gaat het goed, maar soms niet zoals je ondervonden hebt.
      Ik denk overigens dat het dak ook niet open wil, amdat dat raam niet helemaal open wil gaan.
      :eosdunkelblau: 2.0 TSI DSG