Cruise control valt uit

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Cruise control valt uit

ondertussen is de eos al terug geweest in de garage voor ondere andere de cruise control. Is nieuwe nieuwe rem senor in gezet. Omdat hij uit valt
      Heel het weekend top gedaan en nu valt hij weer uit. Iemand idee wat dit nog meer kan zijn.
      Hij gaat morgen weer terug. Maar voor hun uten aan zoeken zijn naar wat ander al weet dacht ik ik vraag het hier een keer.

Alvast bedankt voor het meedenken.
    • contacten van de knipperlicht/ cruiscontrole hendel bij de stuurkolom mogelijk geoxideerd?
      Stekker nazien en met contactspray behandelen.
      Eerder op een Skoda gehad was de stekker niet echt top meer als ie uitviel gaf ik een klap tegen het stuur en deed ie het weer even , dit was voor reinigen stekker en inspraken natuurlijk.
      Check ook even of je zekering goed zit ( goed in de houder en of ie of waar je hem inschuift) goed schoon is.

greets
    • doorgegeven bij garage. Mijn mam net opgehaald en weer terug nog niet goed.

Maar wat iedereen roept was niet belangrijk zij waren de kenners hier niet.

Wat een arrogantie dan luister je niet. Heb garantie en lange adem. Dan zet je er maar nieuwe in of neemt auto terug.

Als je internet afzoekt zit het vaak in de schakelaar.
      Weet Zeker dat mijn monteur zo gevonden heeft. Maar goed als je niet wilt luistere dan niet.

Koop ook eems auto bij herkend groot bedrijf hoor.
      Pfffff.