Dak opent niet. Melding : Close lugage comp.cover

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Dak opent niet. Melding : Close lugage comp.cover

      Hallo allemaal

      Dus ik krijg de melding : Sluit de kofferbakklep.
      Maar de kofferbak sluit wel , je hoort ook het motortje de sluiting aantrekken !!

      Het volgende is gebeurd : Ik had water in de kofferbak, droog gemaakt .waarschijnlijk een verstopt afvoerleiding. ( Had dit ook eerder toen de leiding ontstopt en alles was weer goed de verstopping zat bovenin en dus niet bij de afvoer in de wielkast)

      Maar om nu die afvoerleiding te ontstoppen moet wel het dak open kunnen.
      Ik denk zelf aan een sensor die niet goed doorgeeft aan de computer. of een kabeltje van de sensor waarvan de stekker geen goed contact maakt.

      Wie heeft dit ook gehad en weet raad hoe is dit op te lossen?

      Alvast bedankt voor de tips.
    • is eerder behandeld bovenin de site eve; het woord slot invoeren bij het zoekregeltje en dan daar even lezen, mogelijk is door het vocht de stekker van je kofferbak slot geoxideerd oplossing staat ook beschreven , ( stekker reinigen en met contactspray behandelen)
      Water kan binnenkomen door de afdichting van je derde remlicht , deze afkitten dus losnemen en dan randje kit leggen.
      Dit staat ook in 1 van de zoekresultaten beschreven.
      Vocht komt op het slot en veroorzaakt dit probleem.

      kijk ook even of de schakelaar van de cover welke je in je kofferbak dicht moet doen om het dak te kunnen openen nog vastzit en stekker geen vocht bevat.
      Deze zit aan de linkerzijde in het kunststofblokje waar de afdekking in vastklinkt.
      Schakelaar zit daaronder vastgeklikt maar dit klikt niet super vast dus is misschien losgekomen en dan ziet het systeem niet dat de afdekking dicht is


      greets