Misschien Krytox alternatief? Nextzett Gummipflegestift.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Misschien Krytox alternatief? Nextzett Gummipflegestift.

      Afgelopen herfst heb ik mijn laatste druppel Krytox gebruikt, dus even met een dealer gemaild en kosten zijn €49,99 zoals vorige keer maar sinds VW dealers hebben besloten om hun onderdelen magazijnen te sluiten op heel veel plaatsen moet ik het laten opsturen voor €6.50 ex.btw.

      Toen maar even verder gekeken of er iets anders te koop was die zelfde werking heeft, ik kwam op Nextzett Gummipflegestift. Dit wordt vaak gebruikt bij cabrio en coupé eigenaren, en mensen zijn best enthousiast over dit product.

      Prijs valt reuze mee voor een 100ml flesje, via Amazon.de is het €11,46 inc. Verzendkosten. Ik heb net een besteld. Hoop dat het goed werkt, als ik Amazon reviews kijk, zie ik ook EOS eigenaren tussen zitten die tevreden zijn met het product.

      Link:
      amazon.de/dp/B004B8GTQG/ref=cm_sw_r_tw_dp_U_x_fTAtEb4JFRAX6
    • Die sticks zijn mogelijk alleen geschikt voor de deur en kofferbak rubbers maar niet voor het dak omdat het mogelijk oplost in water en daardoor de waterkanaaltjes verstopt.
      Wij gebruiken voor de deur- en kofferbakrubbers ook een goedkoper middel. In de eos manuel waarschuwen ze voor middeljes op basis van siliconen om die rede.

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Wilma ()

    • tja... de vrije verkrijgbaarheid is inderdaad mider geworden maar om nu te gokken met een alternatief.
      persoonlijk kijk ik ook naar verzendkosten enz,maar vaak kun je het online bestellen en ophalen bij een lokale vw dealer die misscien net op de dagelijkse werk / thuis route ligt.
      ik hoop dat dit alternatief dat brengt wat je er van verwacht en dat je niet van de regen in de drup beland.
      schade ontstaan door lekkage is vaak hoger dan de 6.50 extra verzendkosten.
      succes.
      Inmiddels weer ff verder in de tijd en div forums gelezen over deze stift!.

      er zijn inderdaad mensen die positieve ervaringen hebben maar dat zijn ook rijders van andere auto’s.
      Ik heb de sluitconstructie van div hardtops bekeken en er zijn wel degelijk grote verschillen in deze,alleen al de manier waarop het dak aansluit aan de voorruit is vaak anders als bij VW.
      Ik denk dat dat ook de reden is dat krytox voor VW de beste oplossing blijkt er vanuitgaande dat ze degelijk getest hebben.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Paul eric ()

    • Het begint een principe kwestie te worden, laatste twee keer dat ik een onderdeel nodig had moest ik naar een dealer gaan zoeken die een magazijn heeft, eerste keer was het te halen in Hoofddorp en tweede keer had die dealer ook geen magazijn meer, toen moest ik naar Alkmaar, want Broekhuis van Alkmaar stuurt het niet op naar Broekhuis Haarlem.



      Net even weer gezocht bij diverse dealers, en ik zie dat A-Point Badhoevedorp een magazijn heeft, dus dan maar daar even proberen.