Even voorstellen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Even voorstellen

Hallo allemaal,

Mijn naam is Michel. Helaas nog niet in het bezit van een Eos maar even afwachten wat het coronavirus voor invloed gaat hebben op het werk. Zodra we nog meer richting de positive richting gaan en we daar iets meer zekerheid in krijgen gaat voor ons de serieuze zoektocht dan ook beginnen. Vandaar dat ik me alvast goed aan het voorbereiden ben. Waar ik tevens ook heel benieuwd naar ben is of er hier ook mensen zijn die hun eos het hele jaar gebruiken en buiten laten staan? Dus zonder garage of carpoort. En of het ze dan lukt om het dak goed waterdicht te houden dmv krytox of andere middelen. Heb helaas niet de mogelijkheid om de eos overdekt neer te gaan zetten, dus voor mij een belangrijk punt.

Groet,

Michel
    • Hallo Michel.
      Welkom hier. Wij hebben een inmiddels ruim 12 jaar oude EOS, ooit nieuw gekocht. Onze EOS staat altijd buiten in weer en wind. In het begin hadden we wel veel lekkage maar dat hebben via dit forum onder controle kunnen krijgen en hij is nu vrijwel altijd droog, af en toe wat water in de bekende bakken na een hele stevige bui maar het interieur blijft altijd droog.
      Regelatig onderhoud aan de rubbers en de waterafvoer blijft noodzakelijk. We zijn best blij met onze auto.
      Groeten Aad en Wilma

Italië 2019

The post was edited 1 time, last by Wilma ().

• Hoi Michel,
      Welkom hier
      Mijn Eos staat ook gewoon voor de deur en is my daily driver omdat ik ook nog 2 Amerikaanse oldtimers heb.(deze staan wel in een droge warme loods)en net als Wilma zegt,onderhoud doet veel en al doende leert men....hier staat in ieder geval heel veel mbt het onderhoud aan het dak maar dat is eigenlijk voor elke auto. Hopelijk snel een fotootje van je nieuwe aan

(zelf 20 minuten bezig geweest om een fotootje er op te krijgen.....niet gelukt..... jammer maar ben er effe klaar mee)

The post was edited 3 times, last by Robbie1604 ().

• Welkom Michel,
      Het is precies wat Wilma zegt, onderhoud, vooral op de rubbers houdt hem redelijk droog. Bij echte stortbuien wordt het vervelend, dan trekt de mijne het niet en heb ik wat lekkage links en rechtsvoor.
      Ondanks alle tips in het forum, krijg ik dat niet helemaal droog.
      Maar normale buien doorstaat ie goed. Het is ook voor mij mijn enige auto en hij staat altijd buiten.
      Verrukkelijke auto trouwens, weinig auto’s gehad die zo lekker reden.

Groet,
      Jim