Lucht altijd warm

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Lucht altijd warm

      Hallo,
      In de winter was het heerlijk warm in mijn Eos. Nu valt het me wel op dat als ik de verwarming aan zet het lijkt of hij op 16 graden even warm blaast als op 35 graden (altijd veel warmer dan mijn lichaamstemperatuur). Het lijkt er dus op dat er altijd warme lucht uit de ventilatoren komt. Resultaat is dat het altijd heel warm is. Nu niet zo nodig meer :)
      Kan ik dit ergens stellen ? Ook valt het me op dat ik geen AC knop heb, maar volgens de garages wel een AC in de auto heb zitten. Ik kan de ventilator op low zetten, dat voelt wel als de airco.... iemand die weet hoe dit werkt/zit
      Hoor het graag van jullie !
      vriendelijke groeten
      Joppe :eosdunkelblau: :vw: Eos 2.0 - 16V FSI - Navi 2007
    • er zit een regelklep welke de warmte regelt naar je interieur radiator , denk dat deze klep vastzit .
      Heb je een digitale of analoge verstelling voor hitte ?
      analoog is gewoon draaiknop blauw rood warm koud, indien je analoog hebt kan ook het stalen kabeltje wat aan de knop zit vastzitten ( zie het als een remkabel van een fiets , binnen buitenkabel welke vast zit.
      Vast wel filmpje op you tube te vinden hiervan voor golf 5of 6

      greets