Radiator

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • ik heb even een gekke vraag misschien.
      mijn Eos is van de week bij de garage geweest voor onderhoud en apk. Nu kwamen ze erachter dat mijn radiator lekt, dus ik die kant op want ik heb namelijk nog nooit een druppel vloeistof onder mijn auto gezien. Ze hebben het laten zien en idd er hing roestbruin water aan de radiator. Op het punt dat ik nog nooit vloeistof had gezien gaven ze aan dat het waarschijnlijk verdampte door de warmte van de auto. Oké dat wil ik dan wel geloven dus ik zeg dan wissel hem maar.
      Vandaag in alle snelheid de auto opgehaald en nog geen rekening gekregen, maar voor ik de rekening krijg wil ik even en paar dingen weten.
      Word een radiator vervangen voor een nieuwe of word er meestal een gebruikte in gezet?
      Hoeveel radiators zitten erin lijkt me sterk dat er meer als 1 achter elkaar geplaatst is maar denk vraag het toch even?
      Wat kost een radiator zowel nieuw als gebruikt?
      Hoeveel werk is het om hem erin te zetten voor een monteur.
      Ik heb namelijk hele grote twijfels of hij gewisseld is! de koelribben zijn namelijk flink beschadigd en Er zit zelfs na 8 kilometer rijden al een blaadje van een boom vast tussen de radiator en chassis.
      Ik heb de rekening nog niet gezien dus wie weet maak ik me zorgen om niks maar anders ben ik namelijk voorbereid op eventuele rare praktijken.

      gr peter
    • Indien een radiator lekt ruik je na rijden bij uitstappen normaal wel koelvloeistof.
      radiator moet dan nieuw zijn Indien vervangen en schoon zijn.
      Let wel op dat je naar de juiste kijkt (grootste) en niet de condensor van je airco
      Er zitten er dus wel twee achter elkaar Indien je airco hebt en een eos zonder is zeldzaam
      Ik kocht voor de golf 1 cabrio een nieuwe in doos voor 49€
      voor de eos zie link voor de prijzen
      Kocht deze bij Carparts discounter
      carpartsdiscount.nl/26/koel-ve…-cabriolet-90kw/Radiateur
      Even kenteken invullen en klaar
      ongetwijfeld bij de dealer duurder dus even een belletje en dan weet je de originele prijs

      arbeid (+/-) zonder airco een uur, met airco twee uur

      succes, en bij twijfel even een onafhankelijk persoon laten kijken (anwb / politie) aan agent rapportje vragen en auto zonder betalen meenemen.
      Mogen auto niet vasthouden dienen dan een civiele zaak te starten echter kan een beunhaas dan ook snachts je auto beschadigen dus even opletten.

      greets

      Dieser Beitrag wurde bereits 3 mal editiert, zuletzt von winston ()