Dakbediening met fietsendrager op trekhaak

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Dakbediening met fietsendrager op trekhaak

      Op mijn EOS 1.4 TSI facelift met parkeersensoren heb ik een afneembare trekhaak met standaard trekhaakmodule.
      Vanwege de trekhaakmodule kan ik mijn dak niet bedienen wanneer mijn fietsendrager zit gemonteerd inclusief stekker.
      Op zich is dit een veilige optie in verband met het achteruit zwenken van de kofferklep tijdens de dakbediening.
      Na het kantelen van de fietsendrager en het bewust losnemen van de stekker wordt het dak alsnog geblokkeerd door de parkeersensoren.
      Dit kan worden overruled om het dak te openen door de dakbedieningsknop nogmaals te bedienen. Bij het sluiten van het dak werkt deze optie niet. Is er iemand die hier meer ervaring mee heeft en is er - behalve de comfortmodule van Cabrio Care uit Naarden- nog een eenvoudige optie om de parkeersensoren tijdelijk de overrulen waardoor het dak met gemonteerde fietsendrager maar met losgenomen stekker toch kan worden geopend?