DNX18VDABS en spotify

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • DNX18VDABS en spotify

      Hoi EOS vrienden,

      Ik heb onlangs een Kenwood DNX18VDABS radio/navi geïnstalleerd. Super systeem en pas klaar in mijn EOS uit 2007. Nu vallen me wat zaken op.
      Als ik Android auto wil gebruiken krijg ik de melding dat ik stil moet staan en geparkeerd moet zijn. Als ik stil sta (wat het geval is) geeft de app aan dat ik de handrem moet aantrekken. Als ik dit doe gebeurt er niks....
      wat ik nog vervelender vind is dat als ik spotify aan tik op de radio krijg ik de melding “losgekoppeld” en hij doet dus niks. Heel kort heeft het wel gewerkt maar nu niets meer. Ook niet als ik hem met de usb-kabel aansluit. Bleutooth muziek doet het wel.

      Iemand een idee waar deze problemen aan kunne liggen? Of mogelijk zelf ervaring met dit systeem?
      Vind hem verder echt super wat betreft DAB+ en navi echt erg fijn en vlot werkend. Wellicht doe ik wat verkeerd.....
      Hoop op een reactie en hoor het graag van jullie.

      Groeten Joppe
      vriendelijke groeten
      Joppe :eosdunkelblau: :vw: Eos 2.0 - 16V FSI - Navi 2007