nieuw !

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Beste beheerder, beste collegas ,

      Ik ben Lydia uit België
      Ik heb tot nu gewacht op een EOS 2.O TDI DSG (Direct Shift Gearbox)
      Verheug me er op , want word deze maand nog geleverd .

      Ik verheug me ook op dit nederlandse forum van EOS-begeesterden .
      Zat al eerder te neuzen bij het EOS-forum in Duitsland.

      Er zijn twee belangrijke dingen waar ik naar aan het zoeken ben in verband met de EOS
      1. De motorolie 5W30 die gebruikt word in de auto. In het duitse forum word gezegd dat de prijs van die olie te hoog is.
      Je kan hem overal krijgen voor gekke prijzen , omdat je als individu de weg niet weet waar heb goedkoop te krijgen .

      2. De Krytox van DuPont . Zelfde probleem . zeer duur bij VW!

      Ik daag de leden van dit onafhankelijke forum uit , om samen te spannen en deze produkten in grotere hoeveelheden te kopen en onder elkaar te verdelen . Eendracht maakt macht (belgische leuze )

      Geachte beheerder zou dit geen goed idee zijn voor dit forum?

      Groetjes
      Lydia
    • Hoi Lydia,


      Mag ik je ten eerste welkom heten op dit forum, en ten tweede je heel veel plezier toewensen met je binnenkort te leveren Eos? We zien je foto's en eerste indrukken hier graag tegemoet! :yawinkle:

      Hopelijk vind je het geen probleem dat ik je bericht verplaatst hebt naar dit nieuwe onderdeel, het leek mij hier beter gepast dan in een hoekje van het forum eigenlijk gereserveerd voor de wat minder zinnige praat.

      Naar de motorolie heb ik zelf nog niet eens gekeken, maar dat het Krytox middel erg duur is klopt als een bus. Ik geloof ergens in de 60 Euro voor één flesje waar je dan twee keer ale dakrubbers mee kan behandelen. Ik ben van plan om na de zomer dit middel aan te schaffen, zal er toch van moeten komen, liever wat geld hieraan gespendeerd dan water in m'n Eos... [-x

      Dus, op zich zeker een goed idee om eens te kijken of hier op de een of andere manier korting op af te dwingen. Alleen...vooralsnog is dit een klein forum, zeker niet in de orde van grote van het duitse Eos forum, en dus valt er weinig af te dwingen. Hopelijk blijft dit forum groeien en kunnen we met z'n allen binennkort nog eens terug komen op dit goede idee!


      Groeten,
      Marco
      EOS ... Goddess of the Dawn, Goddess of the Road ! :c025
    • Beste Heren,
      Kijken jullie wel eens naar de datum voordat je iets schrijft. :smt024
      Betreft een bericht volgens mij van 17 maart 2007. :smt017
      Beetje achterhaald :smt102 :dash:
      Tevens zie het commentaar van de vorige Moderateur Crouze, terwijl Uwe sinds een paar jaar het stokje heeft overgenomen.
      Groet Herman.
      2015; Voorjaarstour, Sachsentour, Soccertour, Alpentour
      2016; Mittsommernachttour in Dänemark, Euregio Sommertour durch Munsterland; Wallistour;
      Eos Stammtisch-Ost Weihnachtstreffen in Merseburg
    • Ik ook niet, ik heb namelijk de tijd...

      De bedoeling van mij was ook om het veel te dure goedje van VW ter discussie te stellen.
      Sinds een paar weken ben ik nu eigenaar van een Eos en als je dan wat gaat zoeken op een forum komen er wel eens wat oudere topics naar boven. Toch bekruipt me dan wel eens de onweerstaanbare drang om te reageren. Is dat een probleem?

      Kortom: Functie voor vorm... :vain:
    • Hoi Hoelio

      geen probleem, kan wels eens gebeuren. :thumbup:

      Uiteindelijk ben ik er wel die het een of ander kan verplaatsen ^^ zoals ik het nu ook heb gedaan voor de discussie over vaseline als alternatief voor krytox.

      De bijdragen zijn verplaatst hier naartoe klik

      groeten

      Uwe