Een draadje van het dak gaat verkeerd.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Een draadje van het dak gaat verkeerd.

      Bij toeval achter gekomen, na mijn schuifdak revisie. Zie onderstaande foto.

      De foto is gemaakt aan de rechterzijde, het achterraam nét opgeklapt.

      Het gaat om het groen gekleurde draadje. Ik heb gezien dat deze zich om de twee schroefjes heen geslingerd heeft, zoals getekend met het gele stiftje, dat is natuurlijk niet goed, want je ziet nu ook slijtage aan het draadje.
      ik kan hem er met mijn vingers gewoon afhalen, maar de volgende keer dat ik de kap weer open doe zit hij er weer omheen. Iemand een idee hoe dit te voorkomen zou zijn?

      Jim






    • Hoi ik had vandaag wat tijd om ook eens te kijken hoe de draadjes bij mij zitten.
      Bij het openen tot jou aangegeven stand heb ik ff kunnen vergelijken met jou foto’s.
      Aan de bijrijders kant zat mijn draadje ook (verkeerd).tussen de twee tapeinden in.
      En daar staat nog een behoorlijke spanning op.
      Aan de bestuurders kant zaten ze zoals het (hoort), netjes er langs.
      Ik zal dit vanaf vandaag wat meer controleren het lijkt me aannemelijk dat door de boutjes heen meer slijtage kan veroorzaken.
      Top Tip thanx!!!.
      Bijgevoegd mijn situatie.
      foto 1 zoals het zou horen!.

      Verder nog geen idee hoe het voorkomen zou kunnen worden.
      Maar vanaf vandaag wel meer onder de aandacht!.
      Dateien
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss:

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Paul eric ()