Voorstellen

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Voorstellen

      Hallo allen,
      Net lid geworden van de EOS groep.
      Zelf pas een zilveren EOS gekocht 2.0 FSI van 2009. Eigenlijk alle kleine probleempjes al via dit forum of via YouTube opgelost, zoals oa het dak wat niet open wilde ( zijkanten haken in de stof) passagiersraam niet helemaal omhoog( laten stellen). Ook dat Krytox gekocht en eenmalige door de vw garage laten doen, duur en de kundigheid vind ik ook matig, wel de instructie (stappenplan) wat normaal niet naar klanten mag meegekregen.
      De originele 300 radio (met cd en navigatie cd)heb ik nog over liggen omdat ik een moderne radio erin heb laten zetten ( dat is de enige pimp)
      Het rijden met de EOS is natuurlijk 1 groot feest en we hadden dit jaren eerder moeten doen. Wat is Nederland dan mooi zo rijden met snelwegen vermijden. We dachten het wel een beetje te weten na jaren met de camper dit Nederland te hebben gereden .
      Het enige waar ik nog een oplossing voor zoek is het gerommel in het dashboard bij aan zetten airco of ventilator.
      Zag vandaag een cabrioclub door het dorp rijden, toch heeft dat wel wat. Wordt dat met EOS leden ook wel eens gedaan? Lijkt mij wel leuk. Zal een plaatjes erbij zetten voor als iemand het wil zien.
      Gegroet EOS fans,
      Arnold
      Dateien

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von Newbie66 ()

    • ha Arnold,

      Mooi dat je alle kleine probleempjes al opgelost hebt.

      Ja, heerlijk hè, dat rijden met de kap open door die mooie wegen van Nederland.

      De laatste toer die we met een groep gedaan hebben was redelijk kort na de corona uitbraak, waar we heel voorzichtig gedaan hebben.
      Het was de hunebed route in Drenthe. Hier kun je wat foto’s vinden Hunebedroute Drente juli 2020 .
      Het was toen georganiseerd door Mathieu. Wellicht heeft hij nog een keer zin om dat te herhalen, tenslotte is het vooralsnog perfect zomerweer, niet te warm niet te koud. Maar dan moeten we hem natuurlijk wel wat support aanbieden.

      Groet,
      Jim