Blije EOS--eigenaar

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Blije EOS--eigenaar

      Hallo,
      Ik ben inmiddels ook een jaar EOS rijder. De keuze voor de EOS: graag cabrio rijden maar dan liefst met een (veiligere)hardtop, standaard VW-techniek, voldoende plek om er met zn 4-ren van te genieten, en liefst beetje kofferbakruimte. En ook wel de betaalbaarheid. Deze EOS had 103.000km gelopen en is van 2011. Na een eerste zomer(die helaas wat minder mooie dagen kende dan vorig jaar) heeft hij aan al mijn verwachtingen voldaan. Het dak heb ik wel bij de VW-dealer laten onderhouden; ik ga liever niet zelf met Krytox aan de slag alhoewel ik op dit forum lees dat dat wel goed moet gaan.
      Heb ook al een vraagje gesteld over deze velgen, weet niet welke het zijn. Hoop dat iemand mij daarbij kan helpen :)
    • Hoi hpa en welkom hier op ons forum :happy:

      Het gewoone onderhoud van het dak is eigenlijk makkelijk zelfs te doen.
      Het controleren, schoonhouden en insmeren van van de rubbers, het controleren van het waterafvoer systeem en het schoonmaken ervan is belangrijk werk en je vind hier op het forum informatie van hoe je het een of ander het best oppakt. Kijk gewoon eerst eens rond.

      Misschien heb je ook wel zin in het rijtje aankomend weekeind, er zal best wel ook tijd tussendoor zijn om van gedachten en ideeën rond om de EOS te wisselen.

      Groeten

      Uwe
    • Ik heb de thread van Jizkid gevonden en dat maakt veel duidelijk. Ik ga ermee aan de slag. Zag idd dat as zaterdag een toertje gepland was, moet even kijken of ik dit kan regelen dus weet nog niet of ik erbij kan zijn maar zeker goeie gelegenheid om wat mensen te leren kennen met kennis van deze mooie cabrio
    • hpa schrieb:

      Ik heb de thread van Jizkid gevonden en dat maakt veel duidelijk. Ik ga ermee aan de slag. Zag idd dat as zaterdag een toertje gepland was, moet even kijken of ik dit kan regelen dus weet nog niet of ik erbij kan zijn maar zeker goeie gelegenheid om wat mensen te leren kennen met kennis van deze mooie cabrio
      jammer dat je het niet redde, het was een hele leuke dag. Volgend jaar weer.
      en verder welkom op het forum