Deurpanelen krimpen

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Deurpanelen krimpen

Hoi allemaal,

wij hebben inmiddels ook het probleem met terugkrimpend vinyl boven op de deurpanelen. Dus ben ik hier maar eens op zoek gegaan naar iemand die dit voor eens en voor altijd kan oplossen.

Uiteraard ben ik ook een zeikerd die het strak wil hebben en dus ook geen verschil in materiaal/structuur… en die heb ik denk ik gevonden.

Ik heb een foto toegevoegd van ons deurpaneel met daarbij een sample van het leer wat er dan op komt als vervanging. Het is wel iets aan de prijs maar bied dan ook meteen een permanente oplossing. Ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie iets zien wat ik misschien niet zie…

prijs per paneel is 181,50
      Files
      Carpe diëm... en dat in de ruimste zin! :smt024
    • mein wrote:

Ben erg benieuwd over hoe de oplossing werkt?
      Heb zelf ook het probleem mn aan de bijrijders kant. het probleem wat terugkomt is dat de bekleding geen houvast heeft op de ondergrond. ben benieuwd hoe dat opgelost is/wordt?
      Door de hitte in de zomer in Italië was bij onze EOS ook die bekleding losgegaan. Na eerst met bisonlijn geprobeerd te hebben hebben we textiellijn van Pattex geprobeerd. Dat zit nu nog steeds muur vast. Echt proberen waard.