Cabriocare

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Benieuwd of iemand ervaring heeft met Cabriocare in Naarden. Zij hebben tot mijn tevredenheid de verstopte A-stijl open gemaakt. Nu heb ik serieus vochtprobleem ergens rechts, voor en achterlaten drijfnat ( eerlijk gezegd: na wasstraat). Ik ga eerst zelf wat proberen m.b.v. uitleg en docs die ik hier gevonden heb. Lukt dat niet, dan of Cabriocare of Bouman.
      Ben benieuwd en bij voorbaat dank. Gaat om een 2.0 Fsi uit 2011.
    • FKrn schrieb:

      B... Zij hebben tot mijn tevredenheid de verstopte A-stijl open gemaakt. Nu heb ik serieus vochtprobleem ergens rechts, voor en achterlaten drijfnat ( eerlijk gezegd: na wasstraat). Ik ga eerst zelf wat proberen m.b.v. uitleg en docs die ik hier gevonden heb. Lukt dat niet,....
      Ikzelf had vergelijkbaar probleem. Lees eens wat ik geschreven had en mijn tips. In het kort; doe alleen je glazen schuifdak open, dus deuren dicht, en giet er (b.v. met een huiskamergieter) water in voorste goot. Laat er echt flink veel water in lopen. Is je A-style in orde dan loopt alles conitunue goed weg. Zo niet, dan vult het zich op en zal je na ongeveer 10 tot 15 seconden zien dat hij overloopt. Dit is te zien op de foto die ik geplaatst had. Kost je maar een paar minuten en maakt snel alles duidelijk mbt afwatering a-style.

      Zie: Water Lekkage, nieuwe oplossing?!? - Onderhoud - www.EOS-Forum.nl

      Succes
    • Lordy schrieb:

      FKrn schrieb:

      B... Zij hebben tot mijn tevredenheid de verstopte A-stijl open gemaakt. Nu heb ik serieus vochtprobleem ergens rechts, voor en achterlaten drijfnat ( eerlijk gezegd: na wasstraat). Ik ga eerst zelf wat proberen m.b.v. uitleg en docs die ik hier gevonden heb. Lukt dat niet,....
      Ikzelf had vergelijkbaar probleem. Lees eens wat ik geschreven had en mijn tips. In het kort; doe alleen je glazen schuifdak open, dus deuren dicht, en giet er (b.v. met een huiskamergieter) water in voorste goot. Laat er echt flink veel water in lopen. Is je A-style in orde dan loopt alles conitunue goed weg. Zo niet, dan vult het zich op en zal je na ongeveer 10 tot 15 seconden zien dat hij overloopt. Dit is te zien op de foto die ik geplaatst had. Kost je maar een paar minuten en maakt snel alles duidelijk mbt afwatering a-style.
      Zie: Water Lekkage, nieuwe oplossing?!? - Onderhoud - www.EOS-Forum.nl

      Succes
      en natuurlijk ook terug te vinden in de DIY afwatering A-stijl lekkages.