Toekomstige eigenaar EOS 2010

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Toekomstige eigenaar EOS 2010

      Dag Allemaal,

      Mijn naam is Dirk. Ik heb een offerte gemaakt voor mijn nieuwe auto en uiteraard een EOS. Het betreft het voglende:
      Highline 1.4/118 KW / 160 pk
      Deep black parel
      Bekleding Titaanzwart
      RNS 310
      Sportpakket Solitude 17inch
      Park Distance Control

      Achteraf in verband met bijtelling:
      Lederen bekleding Light Magnolie W 7621 (beige)

      Nu heb ik nog een vraag. Als ik hier dan verkeerd ben, dan hoor ik het graag en stel ik hem ergens anders.
      De vraag: Ik heb nu affabriek als bekleding Titaanzwart en achteraf lederen bekleding beige. Ik wil dat onderkant van mijn dashboard en zijkanten naast mijn pook eigenlijk ook beige. Alleen de dealer wist niet zeker dat als ik Corn Silk beige Stof affabriek neem en dit combineer met achteraf inbouw leer of je dan kleurverschil krijgt. Weet iemand dit? Ik wil liever wel dat mijn dashboard onder ook beige is maar wil niet dat het gaat vloeken!

      Alvast bedankt.

      Groet,

      Dirk van Kinkels
    • Re: Toekomstige eigenaar EOS 2010

      Hoi Dirk,

      teneerste welkom hier op het forum.

      interessante vraag die je da hebt.

      De mogelijke combinaties de je kan krijgen (dashboard/stoelbekleding) zou je dealer moeten weten. Als ik het goed begrijp wil dat onder anderen het dashboard beige zou zijn. Ik ben niet zeker of dat in combi met titaanzwarte bekleding kan, dit weet de dealer.

      Als je dan zeker wilt weten of het beige dashboard bij de beige kleurstelling van het leer past zou ik aanraden om met een monster leer bij PON langs te gaan. Da kan je de beschikbare kleurstellingen (dan misschien niet in een EOS) bekijken en zien of je leer bij het beige interieur van je toekomstige EOS zou passen.

      Vraagje: wanneer komt die nieuwe? En dan: zin om mee te doen - kijk beneden

      groeten

      Uwe