VW EOS 3.2 V6 eigenaar meld zich

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • VW EOS 3.2 V6 eigenaar meld zich

      Excuses.

      Ik kocht eerder deze maand een Peugeot 307 cc. Dat was een fout, daarvoor bij deze mijn welgemeende excuses. Die fout maak ik niet nog een keer.
      Maar ik heb het hopelijk goed gemaakt door binnen twee weken te wisselen naar een EOS uit 2009, met een 3.2 v6 motor en automaat. DCC, geweldig ding.

      Elke seconde die ik erin rijd brengt een glimlach bij me naar boven, genieten!

      Mijn vrouw reed ook even, ik heb hem in sport gezet, en vroeg haar eens flink op te trekken... Ze kon ook een glimlach niet onderdrukken. Fenomenaal.

      We hadden een filmpje gezien waarin de auto als gezins auto werd weggezet. Hmm nee, not really zou ik zeggen.mijn twee tienerzoons passen dus ECHT niet achterin.

      Hoeft ook niet, we hebben ook een Niro, die is voor als we allemaal moeten, de EOS voor wanneer we leuke dingen doen met z'n tweeen ;-)

      Ik heb al wat stuk gemaakt: de RNS 510 radio, ik heb een headphone jack aangesloten op mijn telefoon met een usbc naar headphone verloop. Meteen klaar, het opstartschermpje zie ik nog wel, hij verbind zelfs met bluetooth: maar echt opstarten doet hij niet meer ;-)

      Maakt ook niet uit, ik heb al ene aftermarker android apparaat aangeschaft om zelf even in te bouwen. Foto's volgen ;-)