Rubbers "ingevet" en afwateringsbuisjes schoongemaakt

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Rubbers "ingevet" en afwateringsbuisjes schoongemaakt

      Gisteren hebben we de rubbers en buizen schoongemaakt. Komt altijd meer vanaf dan je dacht toen je ernaar keek ;-)
      Rubbers ingesmeert met de GA volkswagen spul. Eerst op mijn vinger en daarna ingemasseerd in de rubbers.

      Was het voor het insmeren een kakafonie van kraken en piepen bij vooral drempels, daarna was het pure stilte. Nee serieus, echt een *enorm* verschil. Niet een beetje een piep hier en daar ofzo.

      Sowieso, ik ben geen auto-mens. Tot een paar jaar geleden zei "inhoud in liters" en "cylinders" mij helemaal niets. En ik ben 44. Wist niet waar men het over had. En met veel omzwervingen allerlei auto's gehad. Zelfs een Skoda Superb lease. Fijne auto.

      Maar toen deze Eos met R32 motor. Nu snap ik het. Nu snap ik dat een dikke motor niet gaat om de drama of om de snelheid, maar om het rijgevoel en smooth rijgedrag en optrekken. Toeren is een ervaring.

      Leukste auto die ik ooit gehad heb.

      :cscsw:

      Dieser Beitrag wurde bereits 2 mal editiert, zuletzt von R32 ()

    • R32 schrieb:

      Gisteren hebben we de rubbers en buizen schoongemaakt. Komt altijd meer vanaf dan je dacht toen je ernaar keek ;-)
      Rubbers ingesmeert met de GA volkswagen spul. Eerst op mijn vinger en daarna ingemasseerd in de rubbers.

      Was het voor het insmeren een kakafonie van kraken en piepen bij vooral drempels, daarna was het pure stilte. Nee serieus, echt een *enorm* verschil. Niet een beetje een piep hier en daar ofzo.


      Leukste auto die ik ooit gehad heb.
      En als je alles nog stiller wil hebben koop je een spuitbusje Lithiumvet en spuit je een beetje op alle scharnierpunten van de dakconstructie, daar wordt hij helemaal stil van bij het openen van het dak.