Nieuw op dir forum met mijn 2e EOS.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Nieuw op dir forum met mijn 2e EOS.

      Mijn naam is Hans en woon in West-Brabant aan de Oosterschelde. Een mooie afwisselende omgeving om te toeren.
      Polder en bollenvelden (Tholen), fruitbomen in bloei (de zak van Zuid-Beveland), bos en heide (Bergen op Zoom - Essen).
      Ik ben dus nieuw op dit forum maar ben al EOS bezitter sinds 2010. Eerste EOS nieuw gekocht en 120.000 km probleemloos en met veel plezier gereden.
      High-line uitvoering, handgeschakeld, afneembare trekhaak, 122pk blue motion (getuned naar 160pk), parel zwart, 17" wielen.
      Problemen hebben we nooit gehad ook niet met lekkend dak. Wel altijd de water afvoerbuizen en de rubber dakafdichtingen schoon gehouden en behandeld.

      Bij de grote beurt is ook altijd het dak gesmeerd. Door de ingewikkelde constructie vraagt het dak nu eenmaal meer aandacht dan een stoffen kap.
      Als ik niet toevallig tegen de onderstaande EOS was gelopen hadden we waarschijnlijk nog vele jaren met onze deze EOS gedaan.

      Onze EOS wordt nu ingeruild voor een 2011 model met automaat en lagere km stand (40.000km) en volledig gedocumenteerde geschiedenis.
      Persoonlijk vind ik het nieuwe model mooier dan de oude met lachspiegel voorop. maar smaken verschillen gelukkig.
      Hoelang ik er van ga genieten weet ik niet want er zit een elektrische stoel in. :S
      Automaat, leder, RNS510, 2,0L, 200pk, parel zwart, park assist, dynamische rijmodus, 18"wielen.
      De auto staat nu bij professioneel autopoetsbedrijf omdat de garage de auto 6 mei tip top wil afleveren.
      Hans
      Als ik sneller ga dan het licht, doen mijn koplampen het dan?