Vraag over Individual pakket

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vraag over Individual pakket

      Hoi,

      Ik heb een 3.2 Individual. Die is van half 2006. Ik mis de emblemen op de zijschermen. Daar is wel aan te komen zag ik.

      De kopsteunen voorzien van logo kan ik online nergens vinden.

      Iemand die weet of dat nog ergens te krijgen is?

      Ik dacht in eerste instantie dat de vorige eigenaar de zij emblemen wellicht verwijderd had, maar zag later pas dat op de kopsteunen ook geen emblemen zaten.

      Op internet las ik dat dit beiden pas vanaf kwartaal 4 in 2006 er op zat standaard bij de Individual uitvoering. 2 kleuren leer en dynaudiopakket heb ik wel.

      Ik zou de EOS dus graag helemaal Individual maken, maar weet niet of dat gaat lukken. Iemand enig idee?
    • Bij het openen van het dak, hoorde ik wat knakken , nadat het dak in de koffer zat ging het niet meer open . Hij geef geen storing ! Hij gaat een klein stuk omhoog en dan blijft hij aan de achter binnen kant van de koffer stelen. Het lijkt wel of hele dak te ver achter in de kofferbak zit. Ik heb ook het idee dat het schuifdak te ver naar voren zit ( tegen de achterbank dus ) . Weet iemand wat dit kan zijn? Groetjes Richard
    • Op dit forum staat een verwijzing naar de binaire codes VW Roof in vcds.
      Ook te vinden op YouTube!.
      Met behulp van een vcds programma kun je dan je dak module uitlezen misschien werkt een sensor niet of misschien heb je ergens een lekje waardoor je nu te weinig hydraulische olie in je tankje hebt.
      Maak anders de accu klemmen ff los en wacht 10 min.
      Daarna nog eens proberen.
      Ps weken alle ramen goed?.
      Werkt het kofferdeksel goed?.
      Mijn eos 2.0 FSI :cscweiss: