Volkswagen EOS, Scirocco voorkop ombouw + facelift achterkant

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Volkswagen EOS, Scirocco voorkop ombouw + facelift achterkant

      Goedemorgen allen,

      Na de meeting van afgelopen zondag is er toch iets gaan kriebelen bij mij, thnx @Robbie1604 hahaha.
      Ik wil me gaan verdiepen in de Scirocco voorkop ombouw en een facelift aan de achterkant.

      De achterkant is mij al helder, hier heb ik een achterbumper voor nodig en de achterlichten. Qua aansluiten elektrisch en montage bumper/achterlichten zal dit goed moet komen :D .
      T.a.v. de ombouw voorkant is wel iets meer werk. Nu zag ik iemand voorbij komen op het Nederlandse forum genaamd @EoScirocco, graag zou ik in contact met hem komen om een en ander door te nemen.
      Nu heb ik hem al een e-mail gestuurd echter geen reactie, ook is het inmiddels een aantal jaar geleden dat hij actief is geweest dus miss zijn er in de tussenliggende tijd wat dingen veranderd :S .

      Heeft iemand miss de contactgegevens van @EoScirocco? Zo ja mag je dan wel even via pb sturen.
      Mocht een ander nog meer waardevolle informatie hebben omtrent dit onderwerp dan hoor ik het graag.

      Screenshot_1.jpg
      :eossilber: | EOS 3.2 VR6 Highline 2007 | 250 PK | DSG | reflex silver metallic | volleder bordeaux rood
    • Haha, nee hoor, het is natuurlijk haar EOS maar goed, ze vind het ook wel erg mooi.
      Ga me eerst eens even goed verdiepen in alle onderdelen verzamelen etc.

      Mooiste zou zijn als ik iemand vind die het eerder heeft gedaan in het verleden, dan weet je ook goed waar op te letten.
      :eossilber: | EOS 3.2 VR6 Highline 2007 | 250 PK | DSG | reflex silver metallic | volleder bordeaux rood

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von Ewout ()

    • Inmiddels heb ik via via EoScirocco gesproken.

      In principe heeft hij alle aanpassingen al gedaan Scirocco front, facelift achterkant, en Golf 6 GTI stuur. Dus dat is mooi en precies waar ik naar opzoek was. Hij heeft de EOS ook nog steeds maar staat in een loods vertelde hij.
      Binnenkort ga ik een keer bij hem kijken naar alle aanpassingen etc. Ik zal het project met de EOS waarschijnlijk begin volgend jaar gaan uitvoeren, dat duurt nog even maar goeie voorbereiding is het halve werk.

      Als ik ga starten met de ombouw, zal ik een pagina maken waar ik foto's etc zal delen.
      :eossilber: | EOS 3.2 VR6 Highline 2007 | 250 PK | DSG | reflex silver metallic | volleder bordeaux rood
    • Even een update:

      Uit een wat onverwachte hoek, maar wij hebben onze EOS VR6 verkocht vandaag..
      Dit komt omdat wij vanaf begin volgend jaar meerdere jaren gaan reizen met onze camper. Hierdoor zouden de auto's niet meer gebruikt worden.

      Ik weet het, 180 graden gedraaid met onze plannen met de EOS. Verkoop ging ook heel snel, stond 3 dagen op AutoScout.

      Bedankt voor de hulp bij mijn vraagstukken en veel rijplezier gewenst met ieder zijn EOS!


      Gr.
      Ewout
      :eossilber: | EOS 3.2 VR6 Highline 2007 | 250 PK | DSG | reflex silver metallic | volleder bordeaux rood
    • Ewout schrieb:

      Even een update:

      Uit een wat onverwachte hoek, maar wij hebben onze EOS VR6 verkocht vandaag..
      Dit komt omdat wij vanaf begin volgend jaar meerdere jaren gaan reizen met onze camper. Hierdoor zouden de auto's niet meer gebruikt worden.

      Ik weet het, 180 graden gedraaid met onze plannen met de EOS. Verkoop ging ook heel snel, stond 3 dagen op AutoScout.

      Bedankt voor de hulp bij mijn vraagstukken en veel rijplezier gewenst met ieder zijn EOS!


      Gr.
      Ewout
      Ha Ewout & partner,

      Inderdaad wel een ommezwaai. Maar veel plezier en genieten met je camper. En leuk dat je jouw EOS zo soepel kwijt kon, is ook een heel mooie versie.

      Groet,
      Jim
    • Na de meeting van afgelopen zondag is er toch iets gaan kriebelen bij mij, thnx @Robbie1604 hahaha.Ik wil me gaan verdiepen in de Scirocco voorkop ombouw en een facelift aan de achterkant.
      De achterkant is mij al helder, hier heb ik een achterbumper voor nodig en de achterlichten. Qua aansluiten elektrisch en montage bumper/achterlichten zal dit goed moet komen.T.a.v. de ombouw voorkant is wel iets meer werk. Nu zag ik iemand voorbij komen op het Nederlandse forum genaamd @EoScirocco, graag zou ik in contact met hem komen om een en ander door te nemen.Nu heb ik hem al een e-mail gestuurd echter geen reactie, ook is het inmiddels een aantal jaar geleden dat hij actief is geweest dus miss zijn er in de tussenliggende tijd wat dingen veranderd.