RCD 330 Met melding dat achteruit rij camera niet is aangesloten.

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • RCD 330 Met melding dat achteruit rij camera niet is aangesloten.

      Ik heb deze radio besteld bij Alie, geleverd binnen een week. Ingebouwd en deze werkt top. 1 ding ik krijg de melding dat de achteruit rij camera niet is aangesloten.( als ik de auto in zijn achteruit zet) Scherm gaat op zwart , ik moet dan op ok drukken en klaar. Van de leverancier heb ik een handleiding gekregen hoe dat uit te zetten met VCDS. ( radio staat standaard ingesteld dat er wel een camera is aangesloten.
      Zelf ben ik niet zo handig om een camera in te bouwen. Ik ken wel iemand die dat kan doen maar is voor mij 150 km + terug.

      Bij de standaard radio RNS 300 zaten 2 kabels, een witte en een blauwe, de witte past op mijn nieuwe ( antenne?) de blauwe heb ik nergens op aangesloten radio Er zaten trouwens 2 kabels bij de RDS 330 een gele tulpplug ( zal voor de camera zijn) en een verloop , die laatste had ik mijn inzien niet nodig.


      Kortom is er een ander foefje om dit uit te zetten ?