Lekkage

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• als op de foto van het filmpje te zien was het aansluitmanchet bij mij ook gescheurd en haarscheurtjes.
      Deze inderdaad in de kit gezet nareiniging slangen en alles gereinigd.
      Ook was bij mij het rubber in het midden niet juist aansluitend Daan een dun koortje van een meter lengte onder het rubber gedaan rubber kwam iets myoop en nooit meer ellende gehad.
      De bekende garage in waardenburg als vaak voor service vermeld zou ik dit laten vervangen indien nodig, maar denk dat je ook dit eerst het beste kan proberen en wat paul Eric aangeeft

greets
    • inderdaad, niet “zomaar” dit laten vervangen door je gewone garage. Ik laat bij mijn garage eigenlijk alleen de motorische dingen doen.

Als gezegd inderdaad schoonmaken en krytoxen en de afvoeren in de A-stijlen checken. Het is even wat werk, maar als deze dichtzitten of juist lekken, dan kun je vervangen wat je wilt maar lost dat niets op.

De DiY A-stijl staat hier eos-forum.nl/index.php?thread/…atering-a-stijl/&pageNo=1

O… en DE garage voor alle dakproblemen van de EOS, is Wout Bouman in Wijk en Aalburg.
    • Ik heb ook lekkage bij de A-stijl aan de bestuurders kant. De afvoer verstopt.
      Nu kwam ik een TOP-TIP tegen.
      Met een fiets remkabel de afvoer ontstopt. Na een paar keer heen en weer halen, loopt het water er nu goed doorheen. Ik denk dat ik dit komende dagen nog een paar x zal doen om hem zo schoon mogelijk te krijgen.
    • Sukiluki wrote:

Ik heb ook lekkage bij de A-stijl aan de bestuurders kant. De afvoer verstopt.
      Nu kwam ik een TOP-TIP tegen.
      Met een fiets remkabel de afvoer ontstopt. Na een paar keer heen en weer halen, loopt het water er nu goed doorheen. Ik denk dat ik dit komende dagen nog een paar x zal doen om hem zo schoon mogelijk te krijgen.
      Inderdaad een bekend verschijnsel voor velen van ons.
      Er is een DIY over dit soort lekkages ergens anders op het forum, daar staat inderdaad deze tip ook in.
      Zelf spoel ik hem altijd door met een plantenspuit. Dan jas ik er 3 liter water onder druk doorheen.