hip hip hoera volgende week een nieuwe eos

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • hip hip hoera volgende week een nieuwe eos

      Na lang wachten mogen we volgende week onze nieuwe EOS halen. Een droom die echt werkelijkheid wordt. Eerst nog wat getwijfeld tussen een Peugeot 308 maar na goed afwegen toch zeer tevreden over de uiteindelijke keus. We zijn echt benieuwd en laten zeker zo snel mogelijk onze eerste ervaringen los op dit forum. :smt005
    • Re: hip hip hoera volgende week een nieuwe eos

      Hoi mamski

      welkom hier op het forum!

      :heart: dat wordt nu aftellen toch, de laatste dagen. Met een beetje massel hebben jullie ook nog een beetje zon om van het open rijden te genieten. En de 'hardcore-openrijders' weten het: verwarming op 30, stoelverwarming aan en je kan nog zonder problemen bij onder de 10 graden open rijden :smt004

      Hoe dan ook: veel plezier met je nieuwe EOS :smt023 en inderdaad wij zijn zoals altijd benieuwd naar fotos.

      groeten

      Uwe
    • Re: hip hip hoera volgende week een nieuwe eos

      Hallo,

      Waneer hebben jullie hem besteld?
      Wij hebben onze Eos op 24 Augustus besteld en halen hem af op 6 November.
      Het kon ook een weekje vroeger maar dan is onze garage nog niet klaar en een Eosje laat je toch enkel buiten staan als het niet anders kan.
      Hopelijk duurt het wachten niet te lang.
      Nog veel plezier met je nieuwe Eos

      Groetjes
      Emanuel
    • Re: hip hip hoera volgende week een nieuwe eos

      hallo emanuel
      bedankt voor de snelle reactie
      wij hebben hem besteld 27 aug - is wel al binnen maar we laten nog een parrot (bluethooth gsm bediening) inbouwen - gaan hem afhalen woe 28 okt -zal wel spannend zijn
      Het is de uiteindelijke droom van mijn vrouw om ooit een cabrio te hebben. Ze ondergaat momenteel wel een zware chemo behandeling, maar na regen komt zonneschijn, dus hopelijk kunnen we nog veel genieten. Zullen zeker foto's publiceren. Het is alvast een zilvergrijze met zwart lederen bekleding ....... groeten peter en tineke

      "EMANUEL" schrieb:

      Hallo,

      Waneer hebben jullie hem besteld?
      Wij hebben onze Eos op 24 Augustus besteld en halen hem af op 6 November.
      Het kon ook een weekje vroeger maar dan is onze garage nog niet klaar en een Eosje laat je toch enkel buiten staan als het niet anders kan.
      Hopelijk duurt het wachten niet te lang.
      Nog veel plezier met je nieuwe Eos

      Groetjes
      Emanuel
    • Re: hip hip hoera volgende week een nieuwe eos

      Bedankt Uwe voor deze supersnelle warme ontvangst op het forum. Als dit al een vorbode is van het toekomstige rijplezier dan staan we er goed voor
      Groeten van .....aftellende EOS bezitters
      Peter en Tineke

      "Uwe" schrieb:

      Hoi mamski

      welkom hier op het forum!

      :heart: dat wordt nu aftellen toch, de laatste dagen. Met een beetje massel hebben jullie ook nog een beetje zon om van het open rijden te genieten. En de 'hardcore-openrijders' weten het: verwarming op 30, stoelverwarming aan en je kan nog zonder problemen bij onder de 10 graden open rijden :smt004

      Hoe dan ook: veel plezier met je nieuwe EOS :smt023 en inderdaad wij zijn zoals altijd benieuwd naar fotos.

      groeten

      Uwe
    • Re: hip hip hoera volgende week een nieuwe eos

      Mamskie,

      Geweldige keuze met name natuurlijk het open rijden maar dicht is het ook een bijzonder mooie auto om in gezien te worden.
      Ik heb zelf een leaseEos :yawinkle: die zo goed bevalt dat ik hem/haar 1 februari 2010 overneem in prive :smt060 .
      Helaas staat het bedrijf het niet toe om weer een leaseEos te nemen anders had ik dat zeker gedaan en die puur zakelijk te gaan rijden.
      Omdat ik met de EOS in een bijzondere auto rij vond ik dat ik dat maar weer moest doen en heb een Scirocco besteld.

      Mamskie nogmaals veel rij plezier toegewenst en houd ons op de hoogte. :smt024

      Groet,
      Paulebos