achterbumper parelmoer zwart kleurverschil

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • achterbumper parelmoer zwart kleurverschil

      hallo
      een paar weken geleden moest ik m n achterbumper laten herspuiten (bij de volkswagen laten doen)door een lichte aanrijding van een andere auto :(
      wat zie ik nu als m n parelmoerzwarte eos in de zon staat .
      zie je dat er in de achterbumper maar 25 procent van die metaal deeltjes inzitten
      dus zie je een redelijk kleuverschil door dat die metalic bijna wegvalt . :smt010
      ik terug naar de vw garage en hun uitleg was dat de bumper statisch geladen was en dat in plaats dat die deeltjes recht staan ze nu neerliggen (hij zij zoals met een cd blinkt als hij recht staat maar als je hem neerlegt niet)
      en de persoon zij nog dat dat bij iedere nieuwe eos ook zo is
      dat geloof ik nie anders zou ik het toch gezien hebben als ik hem nieuw gekocht hebt :smt011
      nu is de vraag zien jullie verschil in de overgang van bumper naar de rest van de auto
      bedankt voor de moeite al
      de vw ging nu de verf leverancier erbij roepen
      mvg luc
    • Re: achterbumper parelmoer zwart kleurverschil

      Ik heb hetzelfde gehad met een zijscherm. Op de een of andere manier was de rest van de auto veel dieper zwart dan het zijscherm. Het mengen van de pearl-black kleur blijkt heel moeilijk te zijn bij de meeste autoschade herstel bedrijven. Ik ben nog 2x terug gegaan naar, in mijn geval, care autoschade om de kleur goed te krijgen, maar in de volle zon blijf ik toch nog altijd een klein beetje kleurverschil zien. Niemand ziet het nu nog, alleen ik :x

      Dus gewoon terug gaan naar Volkswagen en opnieuw laten doen. Net zo lang tot het goed is.
      EOS 2.0 T-FSI | Pearl Black | Vienna Cornsilk-Beige leer | Pack Ambiente Alu | IPod | Windscherm | Licht en Zicht | 18" Chicago velgen | Sportonderstel
    • Re: achterbumper parelmoer zwart kleurverschil

      Toen ik mijn achterspoiler op de Eos zette is deze gespoten door een autospuiter in Tilburg. Hij had van mijn kleur (blauw metallic) alleen al 4 verschillende monsters. Oa het aantal metallic deeltjes schijnt per fabricageserie nog wel eens te kunnen verschillen wat je dus in de felle zon direct terug ziet. Ik ben erg tevreden over deze spuiter omdat mijn spoiler exact dezelfde kleur heeft als de gehele auto en je dus geen enkele kleurverschil ziet.
    • Re: achterbumper parelmoer zwart kleurverschil

      hallo.
      Als de eos in de schaduw staat zie je het niet.MMMaar in de zon zie je het goed(maar je moet er op letten)
      Ben al naar 2 andere goeie spuitbedrijven geweest maar ze willen het niet doen omdat ze denken
      dat het nog slechter kan worden. dus ja
      Ik wacht nu tot er nog iets met de bumper gebeurd
      Bedankt voor de reactie
      mvg