Hoi Allemaal,
Heb nu alweer even een Eos en denk zal me toch ook aanmelden op een forum voor info.
Heb een Eos 2.0 FSI uit 2008 licht grijs met rode bekleding en zwart kunststof.
Rijd er dagelijks mee ook al is het niet zuinig .
Mijn dochters genieten als het dak los is. Alleen met het Nederlandse weer van de afgelopen weken is het dak goed dicht geweest.
Had een lekkage maar dat was de afvoer van het dak rubber had haarscheurtjes.
Verder was de trekhaak module bij de vorige eigenaar wezen zwemmen Of iets dergelijks maar een nieuwe kabelboom besteld en bleek dezelfde unit dus stekker afgeknipt en nieuwe stekker erop gesoldeerd.
Zal niet super actief zijn.
Volgende klus zal het kraken van het plastic net voor de achterruit verhelpen. Begint irritant te worden nu.
Groet,
Chris
Heb nu alweer even een Eos en denk zal me toch ook aanmelden op een forum voor info.
Heb een Eos 2.0 FSI uit 2008 licht grijs met rode bekleding en zwart kunststof.
Rijd er dagelijks mee ook al is het niet zuinig .
Mijn dochters genieten als het dak los is. Alleen met het Nederlandse weer van de afgelopen weken is het dak goed dicht geweest.
Had een lekkage maar dat was de afvoer van het dak rubber had haarscheurtjes.
Verder was de trekhaak module bij de vorige eigenaar wezen zwemmen Of iets dergelijks maar een nieuwe kabelboom besteld en bleek dezelfde unit dus stekker afgeknipt en nieuwe stekker erop gesoldeerd.
Zal niet super actief zijn.
Volgende klus zal het kraken van het plastic net voor de achterruit verhelpen. Begint irritant te worden nu.
Groet,
Chris