Beste Eosliefhebbers, Misschien kan iemand me helpen.Ik woon momenteel in Italië en heb een aanrijding gehad; achterkant van mijn perfette eos 2007 behoorlijk ingedeukt. Gelukkig heb ik alle onderdelen gevonden en de auto is nu afgeleverd door het carrosseriebedrijf maar het dak gaat niet meer open. Het schuifdak wel maar het achterraam klapt niet meer omhoog. Daardoor gaat ook de kofferbak niet open, omhoog en naar achteren (als raam-kofferbak de volgorde is... ja toch?). Hij staat nu bij de garage voor elektrotecniek en is uitgelezen met vcds. Hydraulische pomp ok, slot ok, stekkertje ok, sensor bagageplateau ok, wél foutcode 02805. Ik heb vanalles opgezocht op het NL en Duitse forum, ook en geprobeerd het te vertalen in het Italiaans, ook ross.tech, maar ze tasten in het duister. Op de youtube video over die foutcode 02805 zag en hoorde ik dat wanneer het schuifdak helemaal open is, er aan beide kanten van het achterraam iets klikt, een soort haak het achterraam vrijmaakt om omhoog te klappen. En juist op dat punt houdt mijn dak ermee op en hoor je alleen zoemen van de hydraulische unit. Heeft iemand een suggestie? Alvast dank.
Monique