Lokatie/onderdelen interieur beveiliging + hoorn

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Lokatie/onderdelen interieur beveiliging + hoorn

Hallo,

Sinds de winterstop van mijn EOS en een tijdje met lage/lege accu gestaan te hebben, zijn er een aantal foutmeldingen in VCDS gekomen.

De meeste waren gewoon te resetten en kwamen niet terug, maar storing op de interieur beveiliging, Hoorn, inclinatiemeter bleven terug komen met geen signaal.

Inmiddels heb ik kunnen achterhalen dat de zekering (nr17/5A) doorgebrand was en deze vervangen maar deze brandt gelijk weer door.

Ik heb ontdekt dat er 2 sensoren moeten zijn, 1 bij de versnellingspook, 1 achter bij het skiluik. De hoorn zou achter het linker (bestuurderskant?) modderkuip moeten zitten? En ook moet er een regelkastje zijn ergens bij het handschoenen kastje, maar die lokatie heb ik nog niet kunnen vinden.

1) Hebben jullie wel eens gehoord/meegemaakt dat 1 van deze onderdelen zomaar defect gaat na lange periode geen gebruik? En welk onderdeel vermoeden jullie dat er sluiting maakt?
      2) Hebben jullie een idee/instructie waar exact de onderdelen in de auto gelokaliseerd zijn?

Ik had in eerste instantie achter het verlichtings/leeslamp paneel, gekeken omdat ik dacht dat daar de ultrasoon sensoren zouden zitten. Er zit daar wel een module boven, weten jullie welke dat is?

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen om het weer werkend te krijgen :-) :thumbsup:
      EOS 2L TDI CR, CFFB, 6-speed DSG, "Decepticon style" :cscsw:
      Tuning= Work in Progress 8)
    • ‘s avonds vanuit een warm Begur , als je zoekt op alarmhoorn en je vinkt aan op draadje krijg je daar een draadje van inclusief foto van locatie en mogelijk jouw probleem.
      Bij lang stilstaan kan vocht mogelijk de hoorn verziekt hebben wat tot ellende met de zekering kan leiden .
      Check ook even de massa.
      Zoekfunctie op Key woorden van je probleem brengt vaak verhelderende draadjes.

greets