Eindelijk een Eos

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Eindelijk een Eos

Hoi,

Een nieuw lid hier. Ik ben al meer dan een jaar als gast op jullie forum. Ik heb nog niet eerder gepost omdat ik tot nu nog geen eos had en daarmee ook geen relevante ervaringen. Hopelijk gaat dat gauw veranderen.
      Mijn eos is een 2.0 fsi uit 2006. Ik was bewust op zoek naar een pre-facelift model omdat ik deze mooier/ onderscheidender vind dan de facelift model. Eigenlijk was ik op zoek naar een 2.0 tsi, maar dit heb ik niet in mijn budget kunnen vinden. Ik ben voor deze gegaan. ( )
      De zilvergrijs metallic kleur vind ik wel mooi staan op deze auto. Hij heeft een zwart lederen interieur. Waarvan het zitgedeelte van beide voorstoelen (door waarschijnlijk geen onderhoud icm stoelverwarming te heet) beschadigd zijn. Dak gaat open en dicht. Er branden ook wat lampjes op het dashboard nl. Motorstorings lampje dit was er al en sinds ik aan het luchtfilterhuis gewerkt heb brandt ook de powersturings lampje. Deze werkt nog gewoon wel. Met wat geduld en veel inzet hoop ik deze eos meer aan mijn wensen aan te passen. Een ander stuurtje, instrumenten cluster uit het facelift model en andere velgen staan op mijn lijstje. Maar eerst beginnen met kleinere maar belangrijkere dingen zoals volledige vloeistoffen verversing en groot onderhoudsbeurt. Ook wil ik binnenkort de distributie riem laten vervangen omdat er bij deze auto geen onderhoudsboekje bij zat.
      Over het interieur ben ik verder redelijk tevreden alleen had ik liever een usb poort in de originele vw radio gehad ipv alleen sd kaart sleurde. Maar ik denk dat er achterop wel een aansluiting zit, dit had mij golf 6 ook.
      Dit was het voor nu.
      Ik zie dat de foto niet zichtbaar is ( niet ge- up- load). Moet nog uitzoeken hoe ik dit voorelkaar krijg.

The post was edited 1 time, last by Member: Aanvulling ().