Nieuw en een vraag.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Nieuw en een vraag.

Allen, ik heb een paar maanden terug een mooie zwarte EOS gekocht. De auto was helemaal niet nodig maar omdat ik als motorrijder geniet van de vrijheid gunde ik dit mijn kinderen ook. Ik moet zeggen dat ze er ontzettend veel plezier aan beleven.

De auto zelf is 100% standaard op een set 18” velgen na. De standaard set heb ik er bij.
      Nu wil ik graag het zitvlak van de voorstoelen vervangen. Ik ben al druk bezig geweest met het vinden van de onderdeelnummers maar dat wil niet vlotten. Vandaag heb ik A- Point gevraagd naar twee vervangende hoezen ( op chassisnummer) en gelukkig zijn ze nog te bestellen. Ik vind 2100 euro echter wat gortig. Ik zoek dus nog naar een vervangende set en het onderdeel nummer. Het gaat om een EOS uit 2010 met bruin leren interieur. Wellicht dat iemand nog iets heeft liggen. Misschien is er eenzelfde set in een Golf geplaatst? Dat zou het aanbod wat vergroten.

Ik hoor het graag als iemand me op weg kan helpen. :eosschwarz:
    • voor jouw info , ik liet van mijn Seat Leon het gehele interieur in het leer zetten ( stoelen, achterbank armsteun en deurbekleding ) hier betaalde ik 1799€ voor.
      Er zijn twee bedrijven welke dit doen.
      Dit zijn :
      Alba leer www.alba-automotive.com in Amsterdam let op site verspringt soms kwa tekst

Leder inbouw Nederland lederinbouwnederland.nl in Alphen aan de Rijn.
      Je kan daar eventueel ook massagestand ed. Late;inbouwen.
      Wat ook een optie is , om bij schadeautos.nl te kijken op onderdelen of demontage auto’s voor losse stoelen welke nog wel goed zijn

greets
    • Dank, daar ga ik zeker even naar kijken.

Het bruine staat wel gaaf maar rood heeft ook voordelen. Het is alleen geen witte Eos anders had ik het wel geweten.

Voor nu heb ik een rood interieur gevonden voor 450 ex inbouw en ver weg in Duitsland een compleet bruin interieur dat in redelijke staat is.

Mits de prijs redelijk is neig ik naar reparatie.
      Ik zie ook compleet leren sets op Ali staan. Om eerlijk te zijn ziet het er erg goed uit ook.
    • Helaas was het complete interieur in bruin net verkocht in Duitsland. Rood wilde ik niet omdat het wel moet matchen en geen zin om alles te veranderen.
      Vorige week via Kleinanzeigen twee bruine stoelen gevonden op een kleine 400 km van huis. Vanmorgen om 05:00 vertrokken en net thuis met de set. Ziet er picobello uit. Nu rustig even alles schoonmaken etc en t.z.t. in de auto schroeven.