Ha allen,
Het begon ineens vandaag. Lekker zonnetje, dus airco aan. Rijden even ergens parkeren, iets wegbrengen.
Starten, airco gaat aan en begint te blazen.
Ik rij weer achteruit van de P en denk ineen… wat een raar geluid maakt de airco, hand bij de ventilatie … komt niets uit.
Nu dus een maf probleem.
Airco doet het gewoon.
Bij starten en vooruit rijden, functioneert alles perfect.
In achteruit zetten, nog niets aan de hand.
Achteruit rijden….. en de ventilatie kanalen sluiten zich ineens allemaal. De airco blijft wel door koelen, maar er komt niets naar binnen.
Weer vooruit gaan rijden helpt niet, de ventilatie kanalen blijven gesloten totdat ik de motor afzet en weer opnieuw start, dan werkt alles weer.
Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?
Groet,
Jim
Het begon ineens vandaag. Lekker zonnetje, dus airco aan. Rijden even ergens parkeren, iets wegbrengen.
Starten, airco gaat aan en begint te blazen.
Ik rij weer achteruit van de P en denk ineen… wat een raar geluid maakt de airco, hand bij de ventilatie … komt niets uit.
Nu dus een maf probleem.
Airco doet het gewoon.
Bij starten en vooruit rijden, functioneert alles perfect.
In achteruit zetten, nog niets aan de hand.
Achteruit rijden….. en de ventilatie kanalen sluiten zich ineens allemaal. De airco blijft wel door koelen, maar er komt niets naar binnen.
Weer vooruit gaan rijden helpt niet, de ventilatie kanalen blijven gesloten totdat ik de motor afzet en weer opnieuw start, dan werkt alles weer.
Heeft iemand dit ooit eerder meegemaakt?
Groet,
Jim