Er is weer een Eos uit 2007 van hand verwisseld and I'm the lucky one! Ik heb 'm gisteren opgehaald en heb al met het dak eraf gereden. Wat was het lekker weer! Ik heb hier al wat rondgesnuffeld en één van de eerste dingen die ik ontdekte is dat ik goed de rubbers moet onderhouden en de afvoerslangetjes geregeld moet doorspoelen. Nu denk ik dat de garage heel hard z'n best heeft gedaan op het poetsen en ze hebben zelfs de rubbers ingevet... maar ik begrijp hier dat dat niet met ieder type vet kan. Wat doe ik nu? Ga ik er met Krytox overheen?
Ook zag ik bij de aankoop dat de armen in de kofferbak wat condens bevatten. Het is niet supervochtig en hij heeft buiten in de sneeuw gestaan, maar ik vroeg me af wat dat kan zijn? Een afvoerslangetje of toch iets anders?
Ik ben eerder lid geweest van de keverclub en daar hadden wij geregeld een (puzzel)rit die georganiseerd werd ergens in het land, maar ook car boot sales, kampeer-weekends en ook sleuteldagen. Hebben jullie deze ook?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
M.vr.gr.
Chantal
Ook zag ik bij de aankoop dat de armen in de kofferbak wat condens bevatten. Het is niet supervochtig en hij heeft buiten in de sneeuw gestaan, maar ik vroeg me af wat dat kan zijn? Een afvoerslangetje of toch iets anders?
Ik ben eerder lid geweest van de keverclub en daar hadden wij geregeld een (puzzel)rit die georganiseerd werd ergens in het land, maar ook car boot sales, kampeer-weekends en ook sleuteldagen. Hebben jullie deze ook?
Alvast bedankt voor jullie reactie(s).
M.vr.gr.
Chantal
CB_MyEos 
The post was edited 1 time, last by CB_MyEos ().
. Ik heb alleen nog niet zoveel eigen foto's gemaakt, ik heb ze alleen van de dealer. Volgens mij moet ik ook eerst foto's uploaden voordat ik ze hier kan laten zien.

. De bedoeling is dat ik voor van de winter een stalling ga zoeken, dus dan staat ie lekker droog.