Hi,
Sinds begin januari in het bezit van een Eos 1.4 TSI uit 2011 met een afneembare trekhaak. Het plan is dat de Eos komende jaren de caravan gaat trekken en we met de hond achterin eropuit kunnen. Voor nu al een paar keer heerlijk in de zon rond gereden en genoten van het open dak. Technisch lijkt de auto prima in orde, alleen in het begin wat vocht/klam in de achterbak. Vermoed dat het te maken had met het een tijdje stilstaan (in de sneeuw) bij de dealer, want het is nu ondanks regen kurkdroog. We gaan het meemaken. Enige plan voor de komende tijd is om de radio te vervangen voor een android auto model met evt achterruitrij camera.
Groetjes J
Sinds begin januari in het bezit van een Eos 1.4 TSI uit 2011 met een afneembare trekhaak. Het plan is dat de Eos komende jaren de caravan gaat trekken en we met de hond achterin eropuit kunnen. Voor nu al een paar keer heerlijk in de zon rond gereden en genoten van het open dak. Technisch lijkt de auto prima in orde, alleen in het begin wat vocht/klam in de achterbak. Vermoed dat het te maken had met het een tijdje stilstaan (in de sneeuw) bij de dealer, want het is nu ondanks regen kurkdroog. We gaan het meemaken. Enige plan voor de komende tijd is om de radio te vervangen voor een android auto model met evt achterruitrij camera.
Groetjes J
1.4 TSI 2011
)