Nieuw hier met een Eos 1.4TSI uit 2011

    This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

    • Nieuw hier met een Eos 1.4TSI uit 2011

      Hi,

      Sinds begin januari in het bezit van een Eos 1.4 TSI uit 2011 met een afneembare trekhaak. Het plan is dat de Eos komende jaren de caravan gaat trekken en we met de hond achterin eropuit kunnen. Voor nu al een paar keer heerlijk in de zon rond gereden en genoten van het open dak. Technisch lijkt de auto prima in orde, alleen in het begin wat vocht/klam in de achterbak. Vermoed dat het te maken had met het een tijdje stilstaan (in de sneeuw) bij de dealer, want het is nu ondanks regen kurkdroog. We gaan het meemaken. Enige plan voor de komende tijd is om de radio te vervangen voor een android auto model met evt achterruitrij camera.

      Groetjes J
      :cscsi:
      :eossilber: 1.4 TSI 2011
    • Welkom J, op het forum.
      En alvast vele zonnige open kilometers gewenst. (dan hebben wij dat ook :whistle: )

      Als je zin hebt om de tech meeting te komen, weet natuurlijk niet hoever je dan moet rijden, maar altijd leuk zo'n meeting.

      Leuk dat je een caravan gaat trekken, lijkt me een grappig gezicht een cabrio met een caravan erachter, maar ik weet zeker dat de EOS dat kan. Ik heb er zelf ook een trekhaak onder zitten, meestal in gebruik voor de fietsen want ik heb geen caravan.

      Groet,
      Jim