Hallo allemaal, ik heb een aantal problemen met mijn Eos.
De belangrijkste op dit moment is dat het dak geopend is en niet wil sluiten.
Op de bijgevoegde foto kun je zien dat de zijklepjes achter, aan beide kanten open blijven staan.
Afgelopen zaterdag had ik hetzelfde euvel, toen kon ik het oplossen door de accu te ontkoppelen.
Even later weer gekoppeld, toen kon ik het dak sluiten.
Vandaag heeft dat niet gewerkt.
Heeft iemand een idee?
Gr. Ronald.
De belangrijkste op dit moment is dat het dak geopend is en niet wil sluiten.
Op de bijgevoegde foto kun je zien dat de zijklepjes achter, aan beide kanten open blijven staan.
Afgelopen zaterdag had ik hetzelfde euvel, toen kon ik het oplossen door de accu te ontkoppelen.
Even later weer gekoppeld, toen kon ik het dak sluiten.
Vandaag heeft dat niet gewerkt.
Heeft iemand een idee?
Gr. Ronald.
