Nieuwe EOS rijder

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Nieuwe EOS rijder

      Hallo, allemaal,

      Wacht met smart op de EOS die, volgens planning, in week 7 2010 in Portugal geproduceerd wordt.
      Aflever verwachting is week 10, 1e helft maart 2010.

      Specificaties:

      2,0 TSI DSG, 210 PK Highline
      IJsmeerblauw, zwarte lederen bekleding met ambiant wortelnoten panelen
      Climatronic, RNS 310 en 17" wielen

      Het is mijn eerste VW, rij zakelijk in een Mercedes R320

      Mijn vraag aan dit forum is: is er een actieve EOS club in Nederland? Zo ja wie heeft er informatie over de activiteiten die men organiseert.

      Groet Jan
    • Re: Nieuwe EOS rijder

      Hoi Jan,

      welkom hier op het forum en veel plezier met je nieuwe EOS. Zo te lezen zit er van alles eraan en erin! Dus nu is het aftellen...

      Om je vraag over een EOS club te beantwoorden:

      ...beter als dit wordt het niet :wink: . Dit is een beetje het "clubje" van EOS rijders in NL. Ga gewoon even rondkijken hier op het forum om te zien wat er allemaal speelt.

      Je zult onder het thema "meetings" klik zeker ook zien dat wij zowel hier tourtjes doen alsook meedoen aan tourtjes over de grens die dan van leden van het Duitse EOS forum georganiseerd worden.

      groeten

      Uwe
    • Re: Nieuwe EOS rijder

      Welkom op het forum. Ik rij zelf met de 2.0 T-FSI en da's al een heerlijke motor. Ik heb met de 2.0 TSI in een VW Golf GTI gereden en qua karakteristiek ontliepen de motoren elkaar weinig. Maar die 10 PK extra is wel lekker 8)

      Heel veel plezier met de nieuwe aanwinst.

      Mvg,
      Rob
      EOS 2.0 T-FSI | Pearl Black | Vienna Cornsilk-Beige leer | Pack Ambiente Alu | IPod | Windscherm | Licht en Zicht | 18" Chicago velgen | Sportonderstel