Vraagje alarm

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Vraagje alarm

      Hallo forum leden deze week is er in onze EOS ingebroken. :smt010
      Portier raam met koevoet eruit gewrikt tussen achterruitje en portier raam,in honderdduizend stukjes.
      Balen hier enorm van want behalve het portierraam,en achterraampje,ook de nodige lakschadeaan het portier.
      Ze zijn waarschijnlijk gestoord want we missen niets maar zelf ben je voorzichtig met haar en dan zulke sukkels die je dit aan doen.
      Nu mijn vraag wie heeft er alarm in hun eos laten bouwen,het gaat er alleen om dat t alarm afgaat bij inbraak dan kan ik mn matregelen nemen,dus hoeft geen certificaat 3 te zijn.

      Volgende week naar t schade herstel bedrijf brengen en weer in orde laten maken.
    • Re: Vraagje alarm

      Beste Dtcmh,

      Wat reuze naar dat jullie EOS is ingebroken.
      Dat het schadeherstelbedrijf het snel maar weer in orde mag maken, opdat je het gauw zult vergeten en dat je weer zeer veel genoegelijke tourtjes kan rijden.

      Bij mijn weten is er vanaf het model de 2.0 ltr. 150 pk een alarm ingebouwd.

      Ik zou even navraag doen bij de dealer.

      Komt veel voor dat de verzekeringsmij. een samenwerkings verband hebben met bedrijven die alarm instalaties inbouwen voor een gereduceerde prijs.

      Veel succes,
      Hecar.
      2015; Voorjaarstour, Sachsentour, Soccertour, Alpentour
      2016; Mittsommernachttour in Dänemark, Euregio Sommertour durch Munsterland; Wallistour;
      Eos Stammtisch-Ost Weihnachtstreffen in Merseburg
    • Re: Vraagje alarm

      Hoi dtcmh,

      heb je geen alarm in je EOS dan? Niet dat dat altijd zou helpen... :(

      Kijk ook eens hier klik. Gaat over hetzelfde thema en opties van beveiliging.

      groeten

      Uwe

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von uwe ()