IMA-Box Multimedia Adapter + DVD Player

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • IMA-Box Multimedia Adapter + DVD Player

      Nog een lekker link gevonden voor deMFD2 navi om te bouwen zodat men dvd films erop kan afspelen.

      need4street.de/product_info.ph…fcb87fbb46c264ad3a0fa9672

      Het lijkt me een leuk speelgoed, maarja in men armsteun heb ik een cd lader. wat moet ik daarmee mee doen dan.
      En zo te zien kan er maar op de MFD2 systeem maar 1 cd lader eraan gekoppeld worden. Als ik mis ben corrigeer me dan.

      Degene die dat al besteld heeft daar hoor ik graag meer ervan.
      Marco mss iets voor jou?

      Davy
    • Hoi Davy,


      Inderdaad: erg leuk speelgoed! Maar niks voor mij om eerlijk te zijn. Ik zie ook niet echt het nut van DVD playback op het MFD, behalve dan dat het verleiderlijk is om tijdens het rijden te gaan kijken en het dus erg gevaarlijk gaat worden op de weg [-X Toegegeven: de "gadget" factor is hoog!

      Ik heb trouwens niet eens een Navi MFD, mijn Becker navi is gewoon een enkel-DIN autoradio (en werkt uitstekend!).

      De link werkt alleen als je op die site al bent ingelogd. Je kunt er zonder in te loggen wel linksonder wat meer info vinden over dit systeem.


      Groeten,
      Marco
      EOS ... Goddess of the Dawn, Goddess of the Road ! :c025