eerste indruk

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • eerste indruk

      Beste vrienden,

      Heb bij mijn vorige auto's altijd goed kunnen zien hoe lang en breed ze waren .
      Wil daar mee zeggen dat ik de lengte van de snuit en achterbumper goed kon zien .

      Vandaag mijn nieuwe EOS in ontvangt genomen en het eerste wat me opviel toen ik achter het stuur kroop was dat ik door de voorruit geen snuit meer zie ! ( ik meet nogtans 1,75)

      Om de snuit te zien moet is dus uitstappen !

      Aan jullie de vraag : Went dat?
      Lydia
    • Hoi Lydia,


      Gefeliciteerd met je Eos! En je valt meteen met je neus in de boter, meteen met het dak open kunnen rijden. Uiteraard willen we hier snel de foto's zien van je nieuwe aanwinst :smt045

      Om een antwoord te geven op je vraag: ja dat went. Ikzelf ben nauwelijks 2 cm langer dus ik zie de voorkant ook niet, maar dat is geen enkel probleem. Elke nieuwe auto heeft wat gewenning nodig, daarna weet je de voorkant prima in te schatten (ervaring leert dat je doorgaans nog ruimte genoeg over hebt terwijl je vanachter het stuur bekeken denkt dat je zowat tegen een obstakel aan zit). De Eos is iets langer en breder dan mijn vorige auto, dus dat was in het begin wel iets om goed bij op te letten.

      Veel plezier ermee!


      Groeten,
      Marco
      EOS ... Goddess of the Dawn, Goddess of the Road ! :c025