www.EOS-Forum.nl

Informatie en discussies over de Volkswagen EOS Cabriolet

Kontrollzentrum

Freunde

Team

Neue Mitglieder

Die letzten Beiträge

Thema Antworten Zugriffe Letzte Antwort

afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen

6 1.078

Wilma

Wie heeft welke velgen onder zijn EOS?

34 142.409

Member

Goedenavond. Even voorstellen.

3 560

Blaauwwiekel

Wat heb jij vandaag aan je Eos gedaan?

915 1.429.053

Blaauwwiekel

Retrofit electric seat. Easy entry not working

1 529

C3ss97

Nieuwe eigenaar van oudere Eos

14 8.717

CB_MyEos

Bijzonder fenomeen met de ventilatie.

8 75.442

Jizkid

Nieuw hier met een Eos 1.4 uit 2010

11 14.813

Mr.Q

Dak wil niet sluiten

3 8.240

Wilma

Nieuw hier met een Eos 1.4TSI uit 2011

2 7.740

Mr.Q

Ungelesene Beiträge

Thema Antworten Letzte Antwort

afwateringsslang/kanaal in A-stijl is losgekomen

6

Wilma

Donatie voor het forum

Beste EOS fan,


als je dit forum gewoon gezellig vind

of je de een of ander nuttige informatie

hebt kunnen vinden,

dan zouden wij heel blij zijn

met een kleine donatie

voor onderhoud van dit forum.


Hartelijk Dank

Uwe