Lekkage

    Diese Seite verwendet Cookies. Durch die Nutzung unserer Seite erklären Sie sich damit einverstanden, dass wir Cookies setzen. Weitere Informationen

    • Dat kan natuurlijk ook ongemerkt al een hele tijd hebben lekken. En het duurt no ook wel erg lang voordat de bekleding weer helemaal droog is. Vochtvreter of een elektrische kachel erin, want nu is het echt te koud om uit zichzelf te verdampen. Tja, je kunt ook eens kijken wat er gebeurt met iemand in de auto en dan een emmer of wat leegstorten op het dak...
      Op zich is het zo dat de kanaaltjes om het water af te voeren niet al te veel water kunnen verwerken. Het is ook echt de bedoeling dat de rubbers zelf eigenlijk al de boel afsluiten. Je kunt ook met een papiertje tussen de rubbers door voelen of er overal kontact en dus afsluiting is tussen de rubbers.
      Ik begrijp dat de kofferbak wel vochtvrij is?
      Parkeer je op een helling in de regen, waardoor het water meer geconcentreerd naar voren (of naar achteren) afloopt?
      :eosdunkelblau: 2.0 TSI DSG
    • Beste Fersch

      Ik heb soort gelijk probleem, bij mij is de vloerdekking nat iets verder als de plek vd pedaal ,thv te plastic afdekplaatje waar de bekabeling onderzit vd stoelverwarming. Heb alle leidingen opengespoten met waterspuitje en t water komt meteen onder de auto uitgelopen zowel voor als achter, en toch blijf t t nat .heb al wat rubbers ingesmeerd met krytox maar t blijft. de grijze isolatiestukjes die je ziet zitten als je t klepje bij de stoelverwarming zijn weer opnieuw kletsnat na n fikse regenbeurt. durf de bekleding niet los te halen weet niet hoe t moet (vrouw) heb wel de rubber opnieuw gelijmd waar de mof omzit (dat is me keurig gelukt ) maar dit was wel ooit gelijmd en geen lekkage maar omdat t toch open was heb ik t maar opnieuw gedaan en paar dagen opengelaten voor te controleren keurig dicht! Wat me wel opvalt is dat wanneer ik de deur opendoe er onder op de instaplijst n ronde vochtplek zit alsof er water onder de deur daar blijft hangen, hebt t ronde rubber afdekrondje uit de deur gehaald en erkomt dan wat water uit minimaal, maar dit is bij de andere deur ook t geval en daar is alles ok geen lekkage. Heb jij voor mij nog tips hoe ik de lekkage kan oplossen of zou kunnen zijn ?

      al vast mijn dank
      grts Boo