Gisterochtend begon mn dag net zoals altijd rond 0600 uur. Wat anders was dan andere dagen is dat ik na het openen van het portier van de Eos een soort golfslagbad aantrof op de stoelen/matten en het dash . Langs de ‘bogen’ gevoeld, ja: die waren ook doorweekt. Aangezien mn Eos al wat jaren in mijn bezit is en gedurende periode heerlijk droog is gebleven was het een fantastische verassing
Dus: halve forum afgespeurd naar goede oplossingen voor mijn problemen en diverse goede diy methodes gevonden.
Vooral de diy afwatering a stijl van Mac is bijzonder hulpvol gebleken,
Bij een doe het zelf garage alles gergeld in de middag maar na de regen van vannacht liep ik toch een beetje met lood in mn schoenen naar de VW...
Wat blijkt: helemaal netjes droog!! Nu staan er 3 vochtvreters voorin om t overtollige vocht er uit te krijgen.
Echt bedankt voor alle handige tips allemaal. Zelfs een a-technisch figuur zoals ik kan er met wat zweet op t voorhoofd mee uit de voeten! En nu op naar de zomer!!
Dus: halve forum afgespeurd naar goede oplossingen voor mijn problemen en diverse goede diy methodes gevonden.
Vooral de diy afwatering a stijl van Mac is bijzonder hulpvol gebleken,
Bij een doe het zelf garage alles gergeld in de middag maar na de regen van vannacht liep ik toch een beetje met lood in mn schoenen naar de VW...
Wat blijkt: helemaal netjes droog!! Nu staan er 3 vochtvreters voorin om t overtollige vocht er uit te krijgen.
Echt bedankt voor alle handige tips allemaal. Zelfs een a-technisch figuur zoals ik kan er met wat zweet op t voorhoofd mee uit de voeten! En nu op naar de zomer!!